Όμορφο στήθος σε 10 απλές κινήσεις!
POST_2

open

12.11.2015

Όμορφο στήθος σε 10 απλές κινήσεις!

Το στητό στήθος είναι κάτι σαν υπογραφή της κάθε γυναίκας στον κόσμο της σεξουαλικότητας, είναι συνώνυμο του σεξαπίλ, αλλά και δείγμα καλής υγείας.

Ακουλούθησε τα 10 απλά tip στην καθημερινότητά σου και θα δεις το σεξαπίλ σου να ανατινάσεται στα ύψη!

To do

  • Μπαίνοντας στο μπάνιο, μην ξεχνιέσαι στη χλιαρή θερμοκρασία.
    Ούτε στην καυτή, με τους υδρατμούς της κολάσεως να αχνίζουν τα τζάμια. Προτίμησε τις εναλλαγές χλιαρού, ζεστού και λίγο κρύου νερού (όσο αντέχεις και όχι όταν έξω έχει -10 βαθμούς. Στόχος σου δεν είναι η πνευμονία). Στόχος σου είναι να βελτιώσεις την κυκλοφορία του αίματος που τονώνει τους ιστούς, στους οποίους στηρίζεται το στήθος σου.
  • To καλοκαίρι η θάλασσα θα σ’ ανανεώσει από μόνη της.
    Αλλά θα δεις ότι το δροσερό θαλασσινό νερό, σε συνδυασμό με το ιώδιο, λειτουργεί συσφικτικά για όλο σου το σώμα.
  • Στο εμπόριο κυκλοφορούν υγρές κομπρέσες, χωρίς χημικά και άλλα βλαβερά, εμποτισμένες σε νερό και χαμομήλι.
    Βάλ’ τες στο ψυγείο και στη συνέχεια εφάρμοσέ τες για 10-15 λεπτά. Αν δεν εμπιστεύεσαι ούτε τα προϊόντα του φαρμακείου, φτιάξε μόνη σου. Πάρε γάζες, βράσε χαμομήλι, βάλ’ το να παγώσει καλά και μετά εφάρμοσε τις κομπρέσες για όσο διαρκεί η… κρυάδα.Από την πρώτη εφαρμογή θα νιώσεις το δέρμα να σφίγγει και το στήθος σου να ανεβαίνει… τα σκαλιά.
  • Βάλε στο πρόγραμμα γυμναστικής σου περισσότερα push-ups και βαράκια, με ασκήσεις που επικεντρώνονται στο μπούστο.
    Οι μύες, ειδικά στις νεαρότερες ηλικίες, και σφίγγουν άμεσα και το αποτέλεσμα είναι θεαματικό. Θυμήσου, επίσης, ότι η γυμναστική δεν σου εγγυάται μόνο στητό στήθος, αλλά σε προφυλάσσει και από τον καρκίνο του μαστού!
  • Όταν γυμνάζεσαι, μην ξεχνιέσαι με το θέμα «σουτιέν».
    Η άσκηση επιβάλλει αθλητικό στηθόδεσμο, που προστατεύει από τους τραυματισμούς, τις άτσαλες κινήσεις και τη χαλάρωση του στήθους.
  • Για όσες έχουν ραγάδες,
    το μυστικό είναι να κρατάς την περιοχή ενυδατωμένη με κάποια ειδική κρέμα του εμπορίου ή να φτιάξεις μία δική σου με αγνά υλικά. Σε 1 λίτρο νερό βράσε χαμομήλι και λεβάντα σε ίσες ποσότητες. Πριν από το πρωινό ντους, κάνε μασάζ με απαλές κινήσεις για ένα δεκάλεπτο και ξέπλυνε με κρύο νερό.

Not to do

  • Κατά κύριο λόγο, μην κυκλοφορείς όλη μέρα χωρίς σουτιέν.
    Ακόμη κι αν έχεις μικρό στήθος, η περιοχή υφίσταται το βάρος σου και απορροφά τους κραδασμούς κάθε βήματός σου, χαλαρώνοντας τους ιστούς. Διάλεξε ένα σουτιέν που δεν σε πιέζει και προσπάθησε να το φοράς κάποιες μέρες της εβδομάδας ακόμη κι όταν κοιμάσαι. Ειδικά για τις πιο προικισμένες από εμάς, το σωστό σουτιέν είναι φίλος!
  • Κράτα τα πιο… σέξι υφάσματα για την ανάλογη περίσταση.
    Στην καθημερινότητα και στις πολύωρες δραστηριότητές σου, προτίμησε βαμβακερούς στηθόδεσμους που «αγκαλιάζουν» σωστά και σταθερά πλάτη και στήθος και δεν προκαλούν ερεθισμούς και δυσφορία. Ό,τι σε πιέζει, αλλά και ό,τι νιώθεις πολύ… χαλαρό δεν είναι για ‘σένα. Ούτε για το στήθος σου.
  • Επίσης, για το στήθος σου δεν είναι οι δίαιτες πείνας. Σοβαρά.
    Η απότομη απώλεια βάρους είναι βασικός εχθρός του μπούστου σου. Όταν λοιπόν αδυνατίζεις απότομα, χάνοντας υγρά και όσα λιποκύτταρα περιβάλλουν την περιοχή, μοιραία το στήθος χαλαρώνει και πέφτει. Και μην ακούς αυτά που λένε ότι από το στήθος δεν αδυνατίζεις.
  • Μην το παρακάνεις με την ηλιοθεραπεία.
    Ο ήλιος αφυδατώνει όλο σου το σώμα (και το στήθος) και ευθύνεται για την εμφάνιση ρυτίδων και καφέ κηλίδων. Η περιοχή του στήθους θέλει ενισχυμένη προστασία, ακριβώς όπως και το πρόσωπο. Εκεί λοιπόν, είτε είσαι μελαχρινή είτε ανοιχτόχρωμη, προτίμησε αντιηλιακό με μεγάλο δείκτη προστασίας και το topless άσ’ το για τις λιγότερο επικίνδυνες ώρες της μέρας (όχι, δηλαδή, 11.00 με 16.00!).